Döm mej inte

Dagen är genomliden. Det man gör när man väl kommer hem är att vänta på att nästa dag ska börja. Va är det för jävla liv?
Att jobba från 10-19 är ju värdelöst. man får varken sovmorgon eller frå kväll. Hela dagen blir ju liksom ett enda stort töcker av jobb.
Om exakt 12 dagagr kommer jag sitta i extas. På främsta raden på Cirkus. Carolas julkonsert. Tyck att jag är en tönt eller looser, jag skiter i vad ni tycker.
Jag ser fram emot det och jag står för det.
Nya julgardiner har jag lyckats få upp och mina ljusstakar.
Julgardinerna: lite töntiga. men jag kunde inte lämna de små tomtarna i den tråkiga butiken. Blev kär i dem.

Döm mej inte. jag är bara jag....







Kommentarer
mamma

fina gardiner visst ska det vara tomtar till jul

2008-12-09 @ 13:31:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0