Lycka vs besvikelse





Dagen var alldeles magisk igår. att få gå på Carolas julkonsert är för mej bättre än julafton. (med tanke på att jag e som ett barn på julen).
Konserten var alldeles suverän. Grät flera gånger. Fantastiska platser och carola var vackrare än någonsin.
Min besvikelse dock är att jag glömde byta objektiv på kameran. Blev inga bra bilder tyvärr... men upplevelsen var suverän!
Bra där Carola! och kören var ju alldeles magisk!

jag kan ju sammanfatta hela dagen med ordet MAGISKT!!!

Annars väntar en kaotiska dag på jobbet. Mer att göra än någonsin. bra med det är att tiden går snabbt. Sen är det julledigt för min del.
Kommer väl lägga ut lite halvbra bilder på min magiska dag. Skäms lite över att jag inte fick bättre bilder. Men som psykologen säger, man kan inte vara perfekt jämt!
Vi får njuta av bilderna andra har tagit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0