stress

Kom hem från julfesten för ett par timmar sen. Skittrött. Nu bär det iväg till Karlstad.
Jag och Lina ska vara med på ett 3 event oc h representera säljsupporten för 3. Kul som fan!

Tappat bort min sminkväska. Men andra ord jag har tappat ansiktet. Inställningen till det. SHIT! Men det löser sej.

Tips till alla bilförare. Don´t drink and drive & don´t drive with drunk people in te car!!!!!!!!!

Kommer upptadera med ett megainlägg från julfesten och eventet i Karlstad i morgon. Nu måste jag åka och hämta lina.

Ha det bäst!!!

Tack Sara för din fotografinsats igår!!!! Många bra bilder bruden!!!


Kommentarer
lolloistheshit

när kommer bilderna upp då:)?!

2008-12-14 @ 12:33:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0