Torsdag- Chokladberoende

Idag var det ett helvete att ta sej upp ur sängen och låta bli aladin asken som Johan köpte igår. Denna förbannade drog. Choklad borde vara olagligt! Tar man en så kan man liksom inte sluta.
Jag och Johan har kommit överrens att jag måste fråga Johan om jag får ta en. Säger han nej, ja... då är det ett nej. Detta är självvalt.... För att jag inte ska sitta och svulla i mej hela översta (och understa) lagret själv. Choklad är lätt att ersätta både frukost, lunch och middag med. I alla fall om man heter Lisen.

Sitter på jobbet. Idag kommer jag skita i allt som heter arbetsmoral. Kämpar dagligen som ett djur. men idag ska jag unna mej lite lugn och ro.
Efter jobbet skall jag bege mej till gymmet där jag ska springa och lyfta lite granna....
Löpning, rygg, axlar och ben är  det som ska trimmas ikväll....

En grej till som e positivt. Johan e ledig över Julafton. Ännu en jul får jag vara med min ängel.


  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0