Ångestfri dag!!!!

Dagen förblev ångestfri hela dagen! Det var nog flera år sen jag kännde så. Tack Gud för det!
Jag fotade på Kungsan, kollade i affären sen åkte jag hem och sprang i 40 minuter.
Stolt att jag har kunnat hålla träningen så jämn den ha senaste veckan. Inte för lite och inte så intensiv och maximal som jag brukar göra det till.
Lagom är väl det magiska ordet.
I morgon blir det lite vila och då ska vi ÄNTLIGEN se filmen jag länge har väntat på. The Reader med den bästa skådisen vi har på detta klot! Kate Winslet. Vacker, interligent och begåvad....
Nu hoppas jag att filmen är lika bra som boken! Detaljerad och målande.....





Min favorit på duken!


Kommentarer
Anonym

Vad glad jag blir när jag hör att du är ångestfri.



Ska se samma film hoppas den blir bra nu!

2009-04-30 @ 17:42:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0