Löpning

Känner att jag har försummat bloggen en del på sista tiden. Har försökt att fokusera på träningen och så har jag försökt att plugga lite spansk historia. Vilket jag finner förbannat intressant faktiskt. Lägger ju inga namn eller årtal på minnet, för det har jag en kronisk vägran emot och har alltid haft.
Hade ett helvete på historialektionerna när vi skulle lära oss årtal på olika händelser i historian.

Kom precis hem från 30 min tuff löpning. Det fick räcka för idag. Kändes som att jag ahde ett gäng stenblock i magsäcken...
Men det blev nog 6 km i alla fall. Kankske 7km

Nu är det endast 26 dagar kvar tills jag lämnar landet.
Tiden går så vansinnigt fort, tur det. Annars skulle jag nog frivilligt tugga av mej mina armar så jag inte skulle kunna jobba. För nu är jag less....

Nä, nu blir det en dusch, mammas flaskpankaka och mer....
Sen får vi se om det blir lite Spansk historia läsning eller bara slapp framför tv:n....





Kommentarer
Sigge

Vad duktig du är! Fortsätt springa och träna hårt och din dröm kommer gå i uppfyllelse!

2009-04-28 @ 20:52:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0