Ont i bakbenen

Idag har jag så ont i bakbenen att jag kvider när jag ska sätta mej ner.
Löpningen igår tog rejält på låren. Mycket uppför....
Idag då.... då blir det en dag å jobbet sen har jag höga förväntningar på filmen ikväll.... Det dumma är då att höga förväntningar brukar sluta i besvikelse. Jag hoppas verkligen verkligen att det inte blir så denna gång.
Om jag blir besviken kommer jag tröst-äta en glass hade jag tänkt. Sen går nog besvikelsen över får vi hoppas.
I morgon är jag ledig. Då blir det 10 km rundan med mina ona bakben, lite styrketräning och sen ska jag försöka plugga klart Spanskahistorian. gassa med historiaboken i solen och unna sej lite lugnt och ro!

och en sak till. Byxorna börjar bli för stora.... YES!"!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0