Alla hjärtans

Livet är som tåkigast nu mina vänner. Jobb, jobb, träning och sen lite jobb till. mn jag måste nog säga att jag får nog skylla mej själv. Det blir vad man gör det till. Men just nu är jag oförmögen att göra det till nåt bättre.
Alla hjärtans var mysig. johan hade lagat vår favoritfisk, sen till efterrätt blev det nån god capputionoglass.
Melodifestivalen går fortfarande i katastrofens tecken. Skandalöst tråkigt. Men rockarnas låt var grym tycker jag. Annars låter allt lika dant tycker jag.
Idag blir det jobb. ska försöka se det som en positiv grej. Tiden brukar gå fortare då. Tejpar för klockan på datorn för att slippa stirra på klockjäveln stup i minuten.
Önskar jag hade lite tid för att göra det jag tycker om. måla, lyssna på musik mm.... men det får komma i andra hand.
mycket tankar just nu. men försöker att ha inställningen: Det löser sej....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0