2009

2009 har nu börjat. Hoppas på att det kommer bli ett lyckligare år än 2008....
Har haft 2 st helt underbara veckor av ledighet.... Familjen har varit nära, Johan och jag har fått umgås mycket, Jag har tränat varje dag.
Dessa 2 veckor har varit precis så jag vill att mitt liv ska vara. harmoni, träning, utvilad, närhet av mina kära...

På måndag börjar jobbet igen. Ska försöka tagga ner en del. Jag har absolut inget att vinna av att jobba aslet av mej.
Har något att se fram emot och det gört livet lättare att leva.
Jag har något att träna för, något att tänka på när det är lite tungt, något som får mej att kämpa lite lite extra när det gäller att spara pengar, träna. Ett ljus i tunneln för att försvinna ur vardagen...
Vill inte berätta vad det är ännu, av erfarenhet så går allt åt h-vete när jag berättar saker innan det är klappat och klart....

Idag ska jag försöka få tid hos frisören... lite svidande, eftersom det kostar så ohyggligt mkt pengar.... Blä!!!
Men vi får se.... Klipper mej nog bara sen sparar jag färgningen tills mamma kommer....

Kommer nog lägga ut lite bilder från julen senare..... Skoj!




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0