Frustration

Har jobbat 2 timmar och jag är så trött på det här nu. kan inte förlara frustrationen jag har för en del människor.
Jag kan inte hålla tålamodet uppe för vissa av människorna rnt mej längre. Känner att min sarkastiska sida håller på attväxa sej starkare och starkare. jag kan itne kontrollera det här. va ska man göra när man känner att frustration, brist på tålamod, och spydighet gaddar i hop sej till ett monster inom mej som jag absolut inte kan tämja eller lugna ner...
Att bli tagen för given är nog det värsta... Att man förväntar sej att jag fixar det, man tar för givet att jag har tänkt på det, man tar för givet att jag faktist har kontroll.
Men kontrollen finns bara som en fastad. obetydlig, endast som en mask som faktist bara är en illusion.
Under rmasken är det totalkaos i form av frustration, frågor och hat.
Önskar jag kunde tämja monstret.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0