ska jag, ska jag inte?

Känns som jag skulle vilja gå ut på en långpromenad ikväll... men är rädd för att bli sjuk eftersom jag sprang igår.
har det här problemet att om  jag tränar alldeles för mkt så blir jag förkyld och då stupar motivationen i backen...
Hmmm. hur ska man göra?
Kankse kan ta en promenix hem från jobbet.... hmmm... 1 timma promenad kan ju inte skada ens lungor?
 Eller?
Har försökt proppa i mej vitaminer och tillskott för att slippa bli förkyld... Håller tummarna att jag klarar mej!!!!
Grönt te och mkt vatten ska ju vara bra också för att motverka fienden också..... Får ta och testa det!


Det blir en promenad hem i kylan och te-drickning när jag kommer hem.... Gött!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0