Utkast: Bloggen är ...

Bloggen är ristfällig nu tycker jag. bara massa tomma ord och en förbannad ångestsamlare. Önskar jag hade något jag kunde skriva som faktist klingar positivt.
Nu börjar det hända grejer i alla fall. jag har något att se fram emot. Nu är det bara de praktiska sakerna jag ska fixa sen ska jag avslöja vad som komme hända. En del av er vet redan... men skit samma...
Ni som bryr er vet... sen är det lite skit samma....

Hittade lite coola bilder igår.... plåster på såren kan man ju säga....







Kommentarer
Em

Nej men si här hittade man visst dig! Kul! Nu ska jag börja följa dig lite! Var ju sjukt och ledsamt länge sen jag gjorde det... Kram!

2009-01-16 @ 18:57:07
URL: http://emilieanderas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0