Veckan är slut

Veckan är nu slut och jag är sååå glad för detta!
Jag hatar att jobba de sena passen. Man kliver upp tidigt och man jobbar sent....
Men i morgon är det en händelserik dag. Johan skall även fira en lite för didig födelsedag. han har planerat hela dagen.
Jag har inte kommit på vad det är för något vi ska göra. men det ska bli spännande.
Lite gulligt av honom att planera en hel dag för mej för att jag fyller år...
Det gyllene datumet är doch inte förrän den 21 januari.... men det gör ju inget...

Har även beställt förstoringar av några av mina foton som vi skall ha på väggen i tv-rummet. va tror ni om dethär??

                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0