I morgon börjar det... Så skoj!

Dagen har inneburit total avslappning. Sov gott. Käkade frulle sen tog jag en powerwalk på 1 h och 15 minuter. Sen blev det ett besök på ett kafé där jag spenderad dagen tillsammans med min bok.
Dagens förtäring har varit Cafe con leche och agua con gas.
kan det bli bättre?
I morgon börjar skolan och jag är alldeles cool-lugn.  Kl 9:00 skall jag vara där och då börjar studierna. Ska bli så roligt att se hur böckerna ser ut, vilka som ska gå i min klass och hur läraren är.
Kommer gå in för det här till 110%. När jag komemr hem till Stockholm ska jag och Johan kunna föra våra vardagssamtal på spanska. eller försöka i alla fall.
Man kan inte annat än att bli bättre.
För att bli bättre krävs träning.
Det ser jag fram emot!


vackert träd



kusligt


Läs den här. Sjukt spännande!



Kommentarer
Maria

hi hi, en parvel i magen, inte än men vi planerar för det :o) Huset blir här i skåne och det lutar åt att vi ska bygga ett helt själva från grunden, så det blir precis som vi vill. Har mitt liv här i skåne nu! Bohuslän och familjen besöker jag så ofta det går men hemma är här :o) Lycka till i morgon! Du börjar studera och jag slutar lite komiskt KRAMAR

2009-06-01 @ 21:38:29
URL: http://simaso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0