Unni Drougge!Läs hennes böcker!

Är inne i en läsperiod som jag hoppas kommer att fortsätta. Lina introducerade mig för en fantastisk författarinna som skriver på ett väldigt bildligt och viktigt språk. Politik, känslor, kvinnan i fokus kan man beskriva hennes böcker som.
Jag älskade henne från första stund när jag började läsa "Lutherska badet"
Jag finner en del av mej själv i böckerna hon skriver. Genialisk, ärliga. Hon är en mästerska på att spy ur sej ord som bildar ett språk som är fantastisk.
Det är en vädjan: Läs böckerna! Inspirerande och frigörande!

Jag har läst:

   


Jag läser nu:





Jag ska läsa!

           

   

 

                         


Kommentarer
Anna Alvarsson

Hej Lisen. Hoppas att du har det bra. Jag sitter här och hänförs av dina vackra foton. De är konstverk! Du är en sådan fantastisk fotograf. Kram Anna

2009-07-01 @ 22:05:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0