Fullspäckat!

Helgen är kommen och den är fullspeckad kan man säga.
Spinning och styrketräning idag... Efter det ska jag krypa in på ett kaffe och försöka unna mej några timmars lugn och ro med min bok (Jag hinner ju aldrig läsa den)
Ikväll blir det nog nån god mat och full koncentration på melodifestivalen. Har satsat pengar på att Magdalena vinner!
Go Magda! (förlustsumma kan bli 20 spänn,,, hehe)
I morgon ska jag på vildmarksmässan och hoppas att jag träffar lite folk med samma hjärna och intresse som jag... Kameran i högsta hugg ska jag ha, så får vi se vad det blir av det. Sen får jag se om jag tar mej till gymmet och kör lite styrka....
Annars. Johan är sur, hans mamma är här och jag är så taggad på träningen nu!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0