Inte lyssna på negativa ord idag!

Vilken toppenstart på dagen. Nyttig frukost. Cyklade till jobbet och nu sitter jag och avnjuter en Vitamin recovery innan jobbet börjar. Idag har jag lovat mej själv att inte lyssna på andras negativa tankar och ord. Fokus på jobbet så tiden går fort, Sen ska jag trampa hem till min matador och då blir det intervallträning i backe + styrketräning för hela slanten. Sen kommer Becca och Erik och de ska bjuda på raberberpaj... yammi!

Filmen igår var alldeles fantastisk. Löjlig, tonårskäänslorna kom fram. Skrattade flera gånger tills jag kiknade och tårarna sprutade, och jag hade en trevlig stund med syster, Johan och Erik.
Gårdagens höjdpunkt va r när jag kände att ju längre filmen gick dessto längre ner gled Johan och Erik ner i sina säten. De vile inte synas i samband med en riktig tjejfilm. Så roligt!

För er som missat det så såg vi Hanna Montana igår.... Sjukt barnslig, men bra! (jag har sjuk smak på filmer)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0