Tid för avgång, time to fly

Då var dagen kommen då mitt bleka skinn ska fly landet till varmare breddgrader. Känns lite vemodigt. Det finns några själar jag kommer sakna. Jag vet ju att de finns här hemma. Men "hemma" är ju ganska långt borta.
Packningen är överfull och är lite nervös för att jag inte kommer få igen den. Men inte konstigt. Har nog med mej 100 linnen och 70 par shorts. Stora överdrivna drag där, men det känns lite som att det är det som jag kommer behöva. Handbagaget är proppat med böcker. Pocketböcker, kamerabok, lexikon osv.
Kl 19 landar jag och där möts jag av Victoria som ska lotsa mej hem med min mastodontpackning.

Ta hand om er här hemma!


Kommentarer
Rebecca

Kommer sakna dig så grymt mycket syrran, ta hand om dig.

massor med kramar

2009-05-24 @ 18:11:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0