vandrande jätte-kräfta

Kom precis hem från stranden. jag ser ut som en förvuxen jättefkräfta. pannan har börjat flagna och ja... Det är som det brukar vara när Lisen är ute i solen.
Men jag har avnjutit en lång dag i solen. Killar med magrutor visade upp sina talanger i kapeoera eller vad det nu heter. kampsport/dans, helt sjukt va duktiga de var.
Sen tog jag en promenad i solen vilket min panna och mina axlar protesterade till. Brännd. men glad! Nu börjar färgen äntligen komma. inte i den nyansen jag kanske hade önskat. men jag är inte ängre det vandrande paracetamolet som jag var tidigare.
Nu blir det en löptur, sen middag och sen vet jag inte så mkt mer. Min agenda är blank och jag njuter av de blanka dagarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0