Busy woman

Nu är det ett bra tag sen jag skrev. har haft så mycket att stå i så som läkarbesök, köp och sälj av lägenhet, jobb, om vart annat. Så bloggen blev nerprioriterad. SAka försöka vara bättre. Och deffenitivt vara bättre att fotodokumentera. men men, upptagen som man är så får man ändå dagen att gå ihop på ett eller annat vänster.

Om en vecka fluyttar jag. Ska bli så skönt med ett eget liv!!!!!!!
Visar sig nu också att jag kanske ska få ta hand om lilla Cube. Hon behöver en ljusare och större lägenhet att leva i. Hoppas hon och jag kommer överrens.
Hoppas erik inte tar illa upp heller.

Helgen som kommer innebär packa packa packa.

Så nu ska jag duscha och slänga mig i sängen och sova.
lir nog ett sömnpiller.... Helt hypad ikväll....

Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0