I väntans tider

I väntans tider...
Det är mörkt. Det är kallt.
Jag väntar egentligen i första hand till att lite snö skall falla. Inte sån där snö som slaska or bara gör fosingarna blöta. jag vill ha kall kristallsnö!
i Andra hand väntar jag på att våren ska komma och man kan börja ta av sig halsduk och vantarna och känna solens värme röra vid kinderna.
Men tur är väl att man får lite loooooove under vinterns månader.... Eller.
Gud va mkt skit jag skriver. Ville ju egentligen bara lägga upp den här gulliga bilden. Den värmer ju här i vintermörkret.... Men guuuud va klyschigt!!!!



Kommentarer
lindapauline

sv; Nämen gud! Vad roligt att höra :D

2009-11-26 @ 18:04:05
URL: http://lindapauline.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0