Helgen stresiigt men ändå skön

Helgen blev ett jädra åkande fram och tillbaka mellan olika visningar och på jakt efter en ny dator.
Så nu får vi se vad tiden utvisar mitt öde. Vi får se...
Håll tummen åt mej.
När jag åkte hem stack jag ut  på en powerwalk. Och naturligtvis så skulle det börja pissa ner från himlen. Jag vart alldeles genomblöt! Inte nog med det så haglade det också... Hagel mitt ansiktet utan skyddsmask är inget att rekommendera!

Efter en lång varm dusch dök jag ner i soffan med mitt stora täcke kring mig och en skål med godis och äntligen kunde jag slappna av på riktigt!
Nyduschad
nerbäddad i soffan
Godis
the City

Kan det bli skönare? Ja, kanske, men just då befann jag mig i himlen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0