Kaffetajm, packning och smör i skafferiet....

Söndag.... drömde en jädra massa mardrömmar. Ush ush ush!
Men nu mår jag fint.
Ska strax hoppa in i duschen och fixa mig. Ska åka och träffa moster Lena i stan för en kaffe. Mys pys.
Efter det ska jag ta en långpromenix hemåt...
Eftermiddagen skall jag spendera med att rensa i garderoben och börja packa mitt lilla bohag i kartonger.
Det är mestadels praktiska grejer som händer idag.

Annars har jag bestämt mig för att skära ner på kalorierna och börja träna rejält igen som jag gjorde i Barca.
Börjar känna att hullet har hittat sin väg tillbaka till min kropp. Inte välkommet!!!
Löpning och promenader är vad som står på schemat hedan efter.

Annars är jag ganska virrig. 3 ggr har Johan upptäckt att jag lagt smöret i skafferiet istället för i kylen. Men men....

Ha en trevlig dag!


 

 

 



Kommentarer
mamma

bra jobbat hälsa lena

2009-10-25 @ 09:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0