fundamentalt less

Just nu är jag så fundamentalt less och trött på folks småaktigheter och illvilja...
Jag pallar inte med den här egoismen, självfokus och ondskan.
Istälet för atts e helheten och det man faktiskt gör bra, så ska man peta på vad som faktiskt görs dåligt...
Otroligt trött på mänskliheten.
Skulle mer än allt i världen vilja isolera mig och endast vara för mig själv.
Otroligt less på att inte bara få vara människa med sina fel och brister utan att någon ska hacka och uppmärksamma ett fel man hör när det är minsta lilla.
Förstår om man hackar på om man gör något mastodontfel eller inte jobbar eller anstränger sig tillräckligt. Men när man verkligen anstränger sig för att göra ngt bra och gör det bra för det mesta. Då ska det bli rmaskri för att man slinter, eller slarvar en enda gång...



Kommentarer
liindblaads

jaaa asså kan inte tv 4 råka se detta inlägget och se att nästan dom flästa gillar Anna Pihl, så kan dom väl sända om alla avsnitt ? det finns ju ändå inget på tv nu för tiden

2010-04-06 @ 18:51:16
URL: http://liindblaads.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0