kvällspromenaden är stunden då man lever...

3 h och 45 min kvar av den här dagen. Har gått så suveränt fort idag....
Hoppas på att vi kan börja städa upp lite ikväll... till och med kaffebryggaren är täckt i bygg damm!!!
Vi trodde att Seymore hade trampat i superlim igår. Det hade ju varit katastrof om han hade fastnat i golvet med superlim...
Hemsk men lite komiskt...

Appråpå min lilla tuss så är det dagens höjdpunkt när jag får komma hem till lägenheten, knäppa på Seymore selen och vi går ut på upptäcksfärd varje kväll. Allt är lugnt, allt är stilla. Bara han och jag. och igår såg vi en lite igelkottsunge promenera på cykelvägen.
Hoppas vi stöter på mister kotte ikväll också...







Kommentarer
Therese

vad härligt det låter med promenad.

Verkar som det går bra med eran renovering. Ska bli kul att få höra/se hur resultatet blev.

2010-04-28 @ 08:38:55
mamma

instämmer med Therese ska bli kul att se Simon plutten och erat fina golv och klädkammare

2010-04-28 @ 11:50:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0