Upptäcksfärd med mister snuggle

Vaknat och fått i mig mitt heliga kaffe. Dagen kommer att innebära att flytta min älskades saker till hans nya lägenhet. Sen ska vi gå ut med Seymore på upptäcksfärd. Ska försöka ta lite bilder... han blir alldeles lyrisk när selen kommer fram och vi ska gå ut.
Igår gick vi ut på en 30 min upptäcksfärd runt huset. Han blev alldeles vansinning när jag sa att vi skulle gå in....
Han ville absolut inte gå in.
Jag känner väl på ett sätt att jag missunnar honom friheten eftersom han verkar ha varit en utekatt. Men samtidigt så har han ett mkt bättre liv nu än vad han tycks ha haft tidigare.
Somliga tror jag tycker att det är ren ondska att missunna en kisse frihet. Och att jag är självisk för att göra det.
Men i somliga fall tror jag att genom människans kontroll så påverkar vi så det inte händer hemska saker som trafik, att gå vilse, idioter som plågar de små liven.
Om jag kan hjälpa till att förhindrada detta så har jag gjort något i mitt liv som faktiskt är bra.

Jag hoppas inte han är olycklig....

Jag älskar honom över allt annat...
Han är min bäste vän. Hoppas han känner det samma för mig!







Kommentarer
Ammi

tack så mkt :D gör så!

2010-04-17 @ 10:31:08
URL: http://aaammii.blogg.se/
Josse

fin bild :)

2010-04-17 @ 10:33:48
URL: http://josefinesoderberg.devote.se
mamma

Han är för gullig,han kommer att vänja sig vid selen

2010-04-17 @ 10:34:01
Amelie

Jag är inte rädd och behöver ingen hjälp från Sverige. Jag vill bara träffa min familj eller iallafall veta när jag får träffa dem. Jag bor utomlands liksom.

2010-04-17 @ 10:46:39
URL: http://fin.amys-box.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0