Filmtips - The Road

Såg en hisnande bra film igår.
Blev otroligt tagen av denna katastrof film. Med den här filmen har man tagit katastrof filmen ett steg längre.
Jag tänker inte skriva "om", utan "när" vi kommer drabbas av jordens undergår, vilket jag tror vi kommer göra. Kanske inte i vår generation, men i sinom tid kommer vi att ha förstört jorden. och denna filmen är precis så jag tror resultatet och utgången till jordens död kommer att se ut.
Oroväckande och illamåendeframkallande film.

Välgjord och otäck!

fem klappor från mig! grät som ett barn....

Svenska namnet på filmen är "Vägen"

5 klapport från mej!



 

 






Kommentarer
Anonym

nej ingen bra film alldeles för dyster i min smak

hoppas det inte kommer att se ut så här i framtiden DÅ får vi verkligen börja tänka om !!!!!

2010-08-03 @ 19:08:42
Erik

Vet inte vad folk riktigt ser i den filmen. gillade den verkligen inte utan tyckte den bara va seg.

2010-08-04 @ 12:11:19
URL: http://www.filmkritikerna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0