Katt tant

Sitter nu o bloggar och min kisse ligger och myser intill mig.
Jag har en vision om hur min livssituation kommer se ut när jag transformeras från kvinna till tant.
Jag kommer bo i en lägenhet tillsammans med minst 3 katter. Där kommer vi tillsammans sitta och kryssa i tv-tidningen om vilka tv-program vi vill se.
I en gungstol ska jag avnjuta litteratur. jag ska ha kafferep med mina 7 olika sorters kakor.
Jag kommer läsa tidningen noga på morgonen tillsammans med en kopp kaffe och mina katter.
Förhoppningsvis kommer jag ha en en gubbe som delar mitt liv. Och förhoppningsvis kommer mina barn och barnbarn hälsa på ofta.

Sammanfattande kommer jag bli en katt-tant. Gulligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0