Tidsfördriv

Du heter: Liselotte

Smeknamn: Lisen

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ship Song med Nick Cave

Beroende av: Min katt

Vad tror folk om dig? Ingen aning, fråga dem.

Vad får du oftast komplimanger för? Min utstråling och mina ögon.

Hur imponerar man på dig? Genom att ha utstrålning och att våga vara sig själv.

Brukar du skratta för dig själv? Nä, det tror jag inte.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag kommer dit kl 18. Ska vi ses där inne?

Var bor du? Stockholm

Trivs du där? Stockholm är okay.Männsikor i andra länder är inte lika dryga. Så helst skulle jag nog flytta för att slippa alla dryga stockholmare och kylan såklart.

Har du haft sex idag: Ingen kommentar

Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Lisen."

Vem ringde du senast?: Andy

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Godd night bambina, I love you.

Brukar du komma i tid: Det värsta jag vet är att komma för sent, så jag är ALLTID i tid.

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Vilken jävla fråga. Det gör jag väl.

Vad saknar du: Tid, och förmåga att behärska mig när frustration och ilska uppstår.

Hade du en bra kväll igår: Sådär

Favorit dryck på morgonen: kaffe med mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 22:00 men somnar sällan då.

Är du blyg?: Ibland

Sysslar du med någon idrott: gym, löpning, spinning.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet. Men inte kärlek.

Har du spytt offentligt: Ja

Är du nöjd med ditt liv: ingen kommentar

Är du bortskämd: Är inte alla barn i iländer det?

Vad gör du i morgon: Tvättar, och besöker läkaren.

Vad är det värsta du vet?: Allt som har med djurplågeri att göra.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Nej

Vad är det finaste du fått?: En lillasyster och min katt

Du samlar på: Väskor, sjalar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Andy

När grät du senast: Minns inte det.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: investera dem, och skänka lite till hund/kattstallet.

Vill du gifta dig: Ja, det vill jag. Och skaffa barn.

Är du musikalisk?: Det vet jag väl inte, men gillar att sjunga.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0