Dubbelmoral om paradise hotel

Jag har börjat kolla på paradise hotel. Otroligt mkt konflikter. Helt sjukt!
Samtidigt som att jag inte kan slita mig från detta program så tycker jag att det inte är ett progrm yngre tjejer och killar ska titta på, just därför att det är så mkt skitsnack och sex. Unga påverkas mer än vi tror av sådana här program.
Jag tittar på det pga att jag kan känna mig normal och ren i själen. Jag är så glad att jag har en aning vett i själen då jag inte klär mig utmanande eller snackar skit bakom folks rygg.
Så min fråga till mig själv och andra. Borde man titta på ett sådant program och stödja tittarstatistiken eller ej?

Va tycker ni?





Kommentarer
Anonym

har inte sett programmet, ska inte börja se det.

2010-12-09 @ 10:45:04
PRoachgirl

Tack för kommentaren!

Fin blogg förresten :)

Paradise Hotel är ett utav de program jag inte tål och undviker.. De är så dryga mot varann, och de har fan inget vett i huvudet. Iaf enligt mig, vet inte hur du tycker

:)

2010-12-12 @ 01:00:11
URL: http://proach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0