Julen nalkas med snöstorm.

Nu nalkas julen snart.
Familjen ska åka upp till mig ikväll. Hoppas inte snöovädret kommer förrän i morgon.
Eller egentligen hoppas jag att den inte kommer alls för allas skull.
Om den skulle komma ikväll så skulle jag nog vilja att min familj stannar hemma.
Hellre en ensam jul än att förlora sin familj i snökaos och trafikkaos.

Köpte den sista julklappen igår. Det var till syrran. Hoppas hon kommer bli glad. men det tror jag nog.

Tänk om min Minou kunde få följa med. saknar henne så det gör ont. men med en rädd katt och lite lägenhet så blir det kaos. Så efter nyår ska jag åka hem och mysa med henne istället.


Kommentarer
Anonym

söt vovve :D

2010-12-22 @ 20:25:09
URL: http://natalies.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0