Kat von D hos nyhetsmorgon tv4

Sitter framför tvn och väntar på morgonens gäst på nyhetsmorgon.
Kat Von D är i Sverige för att lansera sin bok High Voltage Tattoo.
Hon kommer att befinna sig på Kulturhuset i Stockholm för signering av den nya boken kl 12.30 idag


Jag är ett enormt fan till denna tjej. Jag har inga egna tatueringar, men jag beundrar henne för hennes skicklighet inom konsten vilket jag tycker tattoos är.
Somliga uttrycker sin personlighet genom gläder och smink osv, och andra genom tatueringar.
LOVE HER!!!

 



Kommentarer
therese

Hej!!



Har du problem med dina matvanor så hjälper inte nutrilett dig med dessa, det ser vi ju efter mitt försök jag äter ju precis lika dåligt.



Jag åt måltidsersättning i två veckor och började på vikten 82,6 och till slut var jag nere på runt 77,6. det fungerar absolut och du får den rensningen utav kroppen och tappar sötsug. de första dagarna är skitjobbiga, se till att ha saker att göra. jag började med kuren när jag var mitt i en flytt. men sen går hungern över så det är inge jobbigt efter tre dagar.



jag rekommenderar måltidsersättning för dom som har övervikt, absolut! men kom ihåg att de löser inga matvanor



kram på dig!

2010-12-02 @ 09:32:58
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Akhtari

Svar: Åh tack så mycket!^^ ja det hoppas jag att du gör:)

2010-12-02 @ 10:12:45
URL: http://akhtari.blogg.se/
Isabella

SV: Tack så mycket!

Ja verkligen! Jag blev rätt avundsjuk när min bror sa att han nog skulle till Indien med sin flickvän, tyvärr blev det ju inte av, men ändå.

Jag skulle vilja resa till några länder i Afrika också. Jag gillar ju verkligen att fotografera och jag älskar djur, så det skulle nog bli en bra kombination med naturen och klimatet :)

2010-12-02 @ 10:25:13
URL: http://isabellamandrean.blogg.se/
Anonym

Vad kymigt tittade på samma och tänkte det var ju en bra julklapp till Liselotte

2010-12-02 @ 10:45:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0