189 dagar kvar till tjejmilen!

Vaknade upp sent efter en natt med sjukt skumma drömmar.
Idag händer det inte så mkt. Borde gå till gymmet. Men efter ett uppehåll av sjukdom så är det så förbannat svårt att komma igång igen.
Jag vet ju hur kul och hur skönt det är när man väl kommit igång. Men varför är det så svårt att packa väskan och köra igång?
Så dagen idag får nog bli lugn. Ska försöka skriva ett kost och träningsschema. Jag måste börja springa så snart jag kan då tjejmilen är om 189 dagar.
Har målet att klara det under 60 min. Jag har klarat det förut. men nu är min kropp en degklump som måste trimmas till en löpare igen.

Byta kost och in med jogging 3 ggr i veckan denna veckan plus lite promenader.

Mamma. Ska jag anmäla dig också???

Kram!



Kommentarer
mamma

ja om du tror jag kan träna att gå så långt

2010-02-28 @ 16:10:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0