alla hjärtans dag

Tisdag och jag sitter på jobbet.
Lite trött, men det är ju inte ovanligt. Tiden flyger fram och jag funderar nu på hur jag ska spendera min sista lunchtid.
Men kommer inte på så mkt mer än att sitta och blogga.
Ska boka bord på den italiensak resturangen Chao Chao. På fredag skall vi fira alla hjärtans dag. lite tidigt, men för att slippa alla hjärtans rushen så är det skönare att fira lite avsides.
Funderar också på om man ska köpa något till sin kärlek.
men va fan köper man till en mattenörd?
Hummm...
Blommor är väl inte det rätta forumet före en kille.

Någon som har någon idé???



Kommentarer
mamma

istället för saker ta en tur på Djurgården sedan gå till ett mysigt kafe och drick varm choklad och en god bulle.

2010-02-10 @ 16:26:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0