26 år... bara en siffra

Då har man fyllt 26 år men känns väl inte så märkvärdigt.
jag ser det som att det endast är en siffra. Så länge jag känner mig som en 17 åring så spelar siffran ingen roll.
Hade en fantastisk födelsedag.
Familj och vänner gratulerade så det bullrade i väggarna! Tack alla!!!
Födelsedagen innehöll jobb, härlig träning och pizzakväll med min kärlek och Cuban.
hade otroligt mysigt hela dagen.
ikväll skall Andy ta mig till texas Longhorn där vi ska fira lite till med en rejäl middag. ser fram emot det!
Presenterna jag fick var fantastiska.

1. pengar (alltid välbehövligt!)
2. Morgonrock och tofflor
3. Flygbiljetten till london
4. Musikalbiljett till We will rock you i London.
5. Ett fint kort från Linda.

Otroligt glad!


Tack alla alla alla!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0