Bernsbesöket förvandlades till ett helvete

Åkte till Berns där vi skulle ha Sales Academy med alla säljare. Konferens, middag och fest.
Tidigt tog jag mitt pick och pack och drog mig hemmåt för att jag insåg att jag glömt min nyckel, och att jag skulle upp tidigt.
Kom hem och inser att de har låst porten. Jag kommer inte in. Jag försöker ringa ringa ringa men mitta batteri är nästa slut. Shit va kall jag är. Shit va ska jag göra!
Timmarna gick och kroppen började göra ont. Väntan på att någon skulle komma hem eller någon skulle komma ut ur porten.
Efter timmar i kylan ringer Andy och frågar vart jag är.
till slut dör batteriet och jag hinner precis svara att han måste komma och öppna!!!!


vaknar upp med en ohygglig huvudvärk. Mina händer värker och min kropp känns öm och orkerlös.
Problemlösningarna malde i timmar i skallen på mig, men kylan tog över kontrollen och förnuftet.
Tog en promenad och kännde att alla portar i området för att se om de var öppna.
Inga vänner som jag vet exakt vart de bor som jag kan åka till. Batteriet snart slut. kan inte ringa någon. Va fan ska man göra när kylan biter i kroppen och hjärnan slösar all energi man har?!

Aldrig mer utanför dörren UTAN NYCKEL!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0