Tack Mamma, Frida, Therese och Maria

Nu sitter man här i soffan med sin älskade lilla tiger vid min sida. han spinner som en Harley Davidson och mjauar när han vill bli killad under hakan och bakom öronen. han är för go!
Givande dag idag.
intervjun gick enligt mej själv fantastiskt bra. Kände att vi konektade och att jag fick fram mitt rätta jag.
Väl när jag stor vid kaffe automaten för att hämta mig förfriskning kommer min gamla chef Frida fram och väller komplimanger över mina foton och hur duktig fotograf jag är.
Kännde mig alldeles överväldigad av lycka att jag fick de orden från just henne som alltid tala med sanningen i rösten och entusiasm.
Fick ett berbjudande att fota hennes son och henne. Otroligt roligt! Ser fram emot mitt första uppdrag och jag gör det med glädje!
Det blir ett prov på mitt självförtroende kan man väl säga! Superkul med sån uppskattning!!!
Tack Frida!
Ochså tack till Mamma, Maria och Theres som ständigt skriver små kommentarer med komplimanger om mina foton.
Blir verkligen superglad! Ni är männsikor man skulle ha runt sig lite oftare må jag ju säga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0