Kattstallet behöver DIN hjälp!

Kom hem efter en otoligt fin dag igår.
Mitt besök på kattstallet var superlyckat! jag blev inte bara mer kär i Andy utan en till lite kille stal mitt hjärta.
Lilla Seymore. Röd lite gosig kisse  som tog alla tillfllen i akt för att borra in sig i mott hår för att gosa.
Det finns många katter på stallet som behöver hett hem med mycket kärlek.
När jag vandrade runt på de olika avdelningarna så kunden jag inte hålla mig för gråt ibland när man ser vissa av dem som är så distanserad och har inte mycket tillit till människan.
Det finns små liv som har blivit hittade i garage, kontainrar, snödrivor osv. Man har också hittat människor som har haft 50-70  katter i sitt hem. Då är det katter som inte får den kärlek de faktisk behöver.
Många av de katter som kommer in är så illa derann att de faktiskt måste avlivas. Det värsta är nog att när det inte finns plats på kattehemmet och de inte hittar ett jourhem så avlivas de även fast de är fullt friska och har livsglädje....

Är du kattälskare och vill skaffa kisse.
De som behöver dig mest är dessa kissar. Extra kärlek och omsorg behövs!!!

Om man är djurvän men int ehar tiden eller förmågan att ha katt så kan man stödja dem genom pengabidrag.

Läs här:   

http://kattstallet.se




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0