ledig dag

Min lediga dag kommer innehålla:

¤ besök på kattstallet (vill ju få hem seymore så fort som möjligt)
¤ besök på akademibokhandeln. Ska försöka hitta Unni Drougges böcker... eller de jag inte läst ännu.
¤ plocka i ordning hemma.
¤ Se en film.
¤ springa



Vi får se hur mkt av det som är inplanerat som kommer att bli av....



Annars börjar bloggen få lite sköna permanenta besökare vilket jag gillar.
Hoppas att jag kan underhålla fler. Jag bryr mej inte så mycker hur många besökare jag har. men otroligt roligt med de besökare som kommenterar. Blir otroligt glad!!




Kommentarer
mamma

det ska bli så himla kul med en ny familjemedlem

spännande och se hur han eller hon ser ut

2010-03-15 @ 09:58:15
luffi

tack så jätte mycket alltid lika kul att höra om sin blogg!



hehe 5 blad är itne så jätte jätte mytcket det är typ 100 kommentarer... men räcker långt i från inte till en plats på topplistan... =(

2010-03-15 @ 12:53:04
URL: http://www.luffi.se
Bögen från Dalarna

Tack för det! Var otroligt vackert i alla fall så det tycker jag att du borde ha som tatuering. :)



Och tack så mycket! Glad jag blir. Har bloggat länge men länge sedan man fick så här mycket publicitet, haha.



Och det är bra här, tack. Hur står det till med dig denna vackra vårdag? :)

2010-03-15 @ 14:24:33
URL: http://gaymasen.se
Therese

HUr gick det på kattstallet. Fått med dig någon kisse häm än?? mm hoppas också på ännumera värme så att man slipper slå halvt sönder sig när man går ut. Kan hålla med dig om fystesten men samtidigt så måste man ju vara vältränad och orka. me fattar din synpunkt bara för att man är vältränad behöver det inte betyda att man är en bättre polis än den som inte riktigt når fram på det fysiska testet.

2010-03-15 @ 21:07:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0