sweet saturday!

Kom tidigare till jobbet som vanligt. Men idag var det fan alldeles för tidigt. 40 min för tidigt. Men jaja. Då kan man ju passa på att svara på kommetarer och dykan in i bloggvärlden.

Igår kom jag hem och trodde att en valross hade fastnat i mitt badkar. haha... Det var ju andy som hade dimmat toaljuset till mysbelysning och låg och njöt i ett bubbelbad.

Så det blev jag som fick servera honom öl och laga mat.
Det är alltid lika skojjigt att laga mat till honom eftersom han alltid är så oändligt tacksam och gillar allt jag lagar i princip.
Kvällen fortskred med bläddring i engelskalexikonet och försökte hålla mig för skratt när Andy försökte uttala ord på svenska. otroligt roande.

Ikväll ska jag och "valrossen" ;o) dyka in hopp Lollo och förtära rödtjut och fälla oändligt fåniga skämt hela kvällen.
med andra ord så blir det lite fest.
Men inte för mkt med tanke på att jag har ett jobb att sköta dagen efter.

Idag: osminkad på jobbet, taggad för jobbet, och har laddat med turkisk peppar och en stor flaska vatten.

Har skött mitt kaloriintag heeeela veckan. men igårkväll sprack det med alldeles för mycket tacos.
Så varför inte forsätta lördagen med miniutspårning med lite salta härligheter och senare lite rödtjut.

well well....

be back later on my friends!!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0