-Då är det väl ditt problem missy! WHAT!?

trodde jag skulle smälla av och svimma av aggression när jag ringde bauhaus igår.
Efter att ha haft mobilen påslagen heeeeela dagen och ändå inte fått något samtal från fucking Bajshaus så ringer jag upp dem.
Och de påstår att de vid två tillfällen har försökt att nå mig men att jag inte varit tillgänglig!!!
Jävla bullshit!!!!!!!!!!!!!!
Inte en käft har ringt! Och när jag får be om att få snacka med ansvarig så säger de att han återkommer på måndag.
Mitt svar blir då.
Hur fan ska jag kunna lite på det efter det här?
Kaxig tjej som fan säger.
- Då är det väl ditt problem missy!
Jag blev helt ställd och sa att jag kommer personligen  komma ner på måndag kväll om han inte ringer tillbaka.

Jag orkar inte med männsikor med deras lögner längre! man kan inte lita på en jävel som min kloka pappa alltid säger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0