Jag HATAR Bauhaus!!!

Efter att ha målat nästan 3 st rum med den fina "stockholmsvita" färgen så tar färhen slut när vi har en vägg kvar.
Vi går och handlar mer Stockholsvit färg och ska äntligen bli klara med det förbannade målandet.
renoveringen är ett never ending project!
Efter att ha målat hela väggen och målat över spackelhål och sätter mig i soffan med syrran för att slappna av så hörjag ett tjut!
Syrran: Det är ju för helvete inte samma färg på väggarna!!!!
Då har bauhaus helvetet blandat fel färg. Den enaväggen är fan nikotin - piss - ölgul!!!!!
Så nu väntar jag på ett samtal från Bauhaus ansvariege och frågan jag kommer ställa är:
-Finns det inte en enda kompetent anställd hos er som vet vad stockholmsvitt är?
 och andra frågan jag kommer ställa är
-Hur ska ni lösa detta!?
Samtidigt ska jag nämna att vi handlat för över 15000 kr hos er och ni kan inte ens blanda en färg jag ber er om som i princip 98% av sveriges befolkning som har vita väggar väljer just denna vita färg!!!!!!!


Jag Säger bara FAN FAN FAN FAN!!!!

3 timmars arbete förgäves på min LEDIGA DAG!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0