snorkling i regnet

idag akte vi pa en battur till en ganska ode strand dar vi droppade av 2 indier som skulle satta igang en grill for barbeque. medan de gjorde detta akte vi vidare till ett havsrev dar vi slangde oss baklanges ut fran baten med simfotter och snorkel pa. Jag har dykt forut men aldrig snorklat. En fantastisk uplevelse. Det ska jag deffenitivt gora igen. Gul, grona, svarta fiskar sag vi. Stim av sma fiskar och en del storre.
Efter det akte vi tillbaka till den ganska ode stranden for att relaxa, ata och sola lite.

Resultatet av var lilla tripp blev sjosjuka, fantastisk snorkelupplevelse, och vi kom hem med en aning brand hud.
Andy ligger pa rummet och sover siesta och jag har avnjtit en kaffe med min ljudbok pa ett cafe. Siestas far vara for mig da jag far sa svart att sova pa natten.

I morgon ska vi aka ut till en storre strand dar det ar minemalt med forsaljare. och dar ska vi avnjuta lite sol och bad om var hud har tillfrisknat fran kraftfargen. Samt ska vi stanna dar till solen gar ner for att fa uppleva en vacker solnedgang vilket jag fotomassigt ser fram emot. Och romantiken med sin kara under en solnedgang far man ju inte glomma att namna.

Nu ska jag hem till rummet for att lyssna klart pa min ljudbok...

Pa fredag valdigt tidig morgon aker vi hem och det kanns bade vemodigt och skont pa samma gang.

Kram pa er!

Bilden ar tagen fran google.se



Kommentarer
Therese

Vad härligt ni verka ha det. Skönt med sol och bad passa på och njut. För här hemma är det snö blåst(mini storm) och förbannat kallt.

kram kram.

2010-11-23 @ 22:14:20
URL: http://tezzanlife.blogg.se/
Therese

Låter som att ni har det riktigt härligt. passa på och njut. Här hemma snöar det, blåser(nästan storm styrka i jönköping i dag) och är riktigt kallt.

Ha det gott

kram kram

2010-11-23 @ 22:19:39
URL: http://tezzanlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0