Bloggpaus över

Har haft en lite paus i bloggen pga att mina föräldrar varit på besök. Vilket brukar innebära fullt ös  att fixa med lägenheten.
Men nu är vi klara och jag ska försöka blogga lite mer.
Idag ska jag försöka gå till gymmet och springa lite på löpbandet. KHar haft 2 dagars vila nu så nu är det dags.
Annars ska mamma klippa bort mina slitna toppar och försöka få styr på mitt platta tråkiga hår.
Syrran är här och ska stanna till jul vilket kmmer bli roligt. Hoppas på att vi kan åka ut ån stans och ha en lite fotosession i det fina höstvädret. Hon är nog den enda jag känner som fastnar riktigt bra på bild :o)

Hemskt dålig fantasi om va djag ska skrivva asså. Men ska försöka hitta inspirationen under dagen så ni får läsa nåt matnyttigt.

Bye for now!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0