Matteprov :o/

Något som jag absolut inte sett fram emot är dagens event. Matte B prov.
Har i några veckors tid kämpat mig igenom Matte B boken och det har väl gått ganska bra. Utan Andys pedagogiska hjälp och tålamod hade det aldrig gått.
men idag är det upp till bevis.
Ni anar inte hur ångerfull jag är att jag inte läste matte B i gymnasiet.
Hade lärarna förklarat att det är så pass viktigt med matte för att plugga på högskola hade jag defenitivt pluggat det i skolan.
Men men, nu är det bara att se framåt och göra mitt bästa.
Ingen stress, ta min tid att fundera och tänka på uppgiften framför mig är det absolut viktigaste.

Jag är inte nervös, men jag är inte säker på att mina traditionella blackouts kommer att sätta krokben för mig...



Kommentarer
mamma

LYCKA TILL

2011-04-12 @ 12:59:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0