Min valborgsplan

Min valborgsplan är nu att springa 8 km med syster. Sen blir det lite relax och sol.
Jag har tagit på mig den roliga uppgiften att vara hundvakt åt våra grannars hund Zlatan. Jag älskar detta lilla charmtroll.
Så en promenad och lite lek med honnom till systers kille där det bjuds på grillning och vin. Både Zlatan och jag ska gå dit.
Efter det kommer nog lilla Zlatan vara trött och vilja sova. Då ska det kanske bli en powerwalk framåt kvällningen och sedan hem och bara gosa med min kisse.
Ska försöka lägga mig tidigt så jag kan utnyttja hela söndagen åt städning och träning, och sol förståss.
Hoppas ni får en trevlig valborg. Det ska jag ha i alla fall, med familj, vänner, djur och endorfiner från träningen runt mig.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0