träningen...hrm

Ja. Träningen blev ju av men inte som planerat. 7 km var planerat med det vart 5 km löpning inkl intervaller i detta.
Man ska väl inte vara så pjokig med siffrorna.
Men har väl kanske lite för höga krav på mig själv. Man har ju inte tränat på en vecka så man får ju skylla sig själv.
i morgon blir det i alla fall 7 km, om det så ska behöva skita på mig av trötthet.
Nya skor kändes ju att man hade. lite öm i knäna. Antar att jag hade pronerat sönder de gamla skorna.
har väl ingen bättre förklaring än så.
Är superglad att jag fick med syrran ut också.
Hon sa att hon började likna en frigolitgubbe. men tror hon menade Michelin gubbe.
Hon gör absolut inte det. men det var ganska gulligt sagt. Frigolit istället för Michelin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0