Spöregn

Igår vart det inte riktigt som det var tänkt med träning och så. Det vart tvätt av husbil, bil osv istället.
Idag hade jag tänkt att gå ut på en lång powerwalk på morgonen. Men regnet står som spön i backen. Då blir man ju lätt deprimerad och omotivierad.
Jag hoppas att det lättar på till kvällen. Då blir det en syrerik löptur, om vädret tillåter.
Annars så bär det iväg till våra kära vänner i Värnamo för att hämta Minou och avnjuta lite gott sällskap. Har inte träffat våra familjevänner på mycket mycket länge.
Jag ska även ta ett samtal med modern i familjen som arbetar som socionom. Jag vill höra hur arbetet är och hur hon jobbar. Det kanske är ett yrke för mig, kanske inte.

Nu är det mkt babbel på gång.
Men va ska man göra när regnet trycker ner ens motivation?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0