Vad ska man göra idag?

Vaknade i morse och hade en känsla av att en förkyldning är på väg. Ångest och missnöje över detta då jag så gärna vill träna.
Jag funderar på hur farligt det kan vara med en powerwalk om man har lite rossel i halsen? Som ni förstår så kommer jag inte fram till något vettigt i denna frågan.
Men det blir nog en promenad ändå, farligt eller ej.

En promenad till Globen där en bok ska inhandlas och en kaffe avnjutas. Där kan jag dega i några timmar i litteraturens värld.
Va tror ni om detta?

Men först ska det städas. Och plockas i ordning. Min syrran är alldeles ursinnig på att så fort jag kommer hem så ligger det grejwr över allt. Jag har inte förmågan att hålla i ordning.
Jag behöver ett minimalistiskt hem utan prylar för att kunna hålla i ordning. Trist men behändig inredning.

Men alla kan ju inte vara fröken pedant. Och jag är det deffenitivt inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0