Efter snö kommer tö

"Efter snö kommer tö" är en fixerad regel som liksom inte går att ändra på. Som ni förstår så är det töväder idag och det vackra vinterlandet som var igår är nu som bortblåst.
Man får väl vara glad ändå.
Morgonen har inneburit en lång frukost med djuren och pappa. Och även en stund av att läsa ett underbart mail från min vän L.
Jag är så tacksam att just min specifika familj bestående av just de individerna, att de är just min familj.
Jag har få nära vänner. Men jag är så enormt glad att ju de indiividerna vill vara mina nära vänner.
det slår mig allt oftare att jag har en förbaskad tur när de tgäller familj och vänner.
Och jag har förbaskad tur att jag har förmågan att veta vem som är äkta vn och vem som inte är det.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0